Thewaytomylife

Alla inlägg under juli 2013

Av Angelica Törngren - 28 juli 2013 18:20

I går var jag på Pdol, det var en fartfylld dag. 

Åkte tre av karusellerna. 
 
Breake Dance: Den var rolig men stötte i ryggen och fick lite ont i nacken. 
Men den var ändå rätt kul. 
 
Virvelvinden: Den var rolig att åka åkte den med Sy, Carro och hennes syster, den var rolkigare nu än första gången jag åkte den. 
 
No limit: Ja, det var en livs resa jag gav mig in på, gud säger jag bara. 
jag kan säga jag SKREK. 
Ah nå det var kul ialla fall. Bortsett i fån att jag hr två blåmärken, är öm i nacken och har grymt ont i ryggen! 

Träffade mina kusiner också. 
/ Angelica 

Av Angelica Törngren - 25 juli 2013 20:05

Jaha,
på den senaste tiden har de varit så dära. Mitt liv just nu är si så där.  
Har en grym hemlägtan( vill ner till Piteå igen). Men om tre veckor får jag fara ner till häliga öjebyn, och börja mitt tredje år på grans! 
Jag får umgås med mina kompisar, jag får vara i stallet och ah bara leva helt enkelt. 
Jag har planerat lite hur hösen ska se ut och sånt. 
Har inte gjort så mycket, ha fått vara med Ludde till veterinären, han har haft en misstänk blödning i bakre delen och går nu på medicin vilket är på bättrings håll. 
I dag var jag med Lina och bada. 
Ah det är vell de jag har gjort. 

   
/ Angelica

Av Angelica Törngren - 14 juli 2013 13:28

Hejhej
Som ni kanske vet så gillar jag ju att baka mycket speciellt tårtor, men även andra bakvärk. 
Här är bider på tårtor som jag gjort och ska göra. 

 
Detta är då gräddtårtor som jag gjort själv. Dekorationer är från egen fantasi. 

 
Marsipanårtor


Vånings tårtor.      

Figurtårtor
 
Glasstårtor

/ Angelica

Av Angelica Törngren - 13 juli 2013 14:57

Hejhej!
Ja, idag blir jag 19 år, går in på mitt sista år i tonåren! 
Och jag hoppas att mitt sista år i tonren blir bra, men det tror jag, Jag har Zombie och mina fina kompisar. 
och så om ja bara kommer mig ner till Öjebyn igen blir allt ännu bättre:)
Mitt sista år med kompisarna också:)
Får dock se hur dagen blir
Det jag har fått är 200:-
Får se om de kommer nå mer också. 
Nå ha de bra!
Im 19 years
   
Värdens bästa <3 
 
tårtan

/ Angelica

Av Angelica Törngren - 12 juli 2013 12:36

                           
/ Angelica :)


Av Angelica Törngren - 9 juli 2013 18:05

Hejhej!
Här är några saker jag vill ha! 

 
 


   
 

Av Angelica Törngren - 9 juli 2013 12:35

Hejhej!

Ja, som sagt, jag gillar ju att baka mycket allt i från kakor till tårtor. 
Nu så funderar jag på att börja ta beställngar på tårtor och Cupcakes. 

För dig som vill.

Tårtor!
När det gäller tårtor så vid beställning av en får man välja mellan
dessa typer av tårtor. 
Glasstårtor:    
 
 
Gräddtårtor: 
Gräddtårtor kommer finnas som våningstårtor också.
 
En enkle  

våningsårta. 
 
Prinsesstårta:
Enkeltårta: 
Grön, rosa el vit marsipan. 
Vill man ha vit marsipan får du välja mellan vanlig eller chokladbotten. 
     
 
Figurtårta: 

 
 
Chokladtårta
 

Vid en våningstårta får man välja max 3våningar,
Fyllningar:
- Hallon kompott med skivade bananer
- Vit Chokladmousse 
- Mörk Chokladmousse / Skivade bananer. 
+ Masarnkräm ingår i alla tårtor (utom glass) 

Priser:
Enkel tårta: 50 upp till 75:-
Två våningar 150 :- 
Tre våningar 200:- 
Figurtårtor: 60 - 100:-
Glasstårtor: Max 60:- 

/ Angelica!  

 

Av Angelica Törngren - 6 juli 2013 20:15

Hejhej!
Idag så kom dagen som jag och mina galna granare väntat på 
My Party!
Och det belv kanon. 
Bjd dem på grillspett och potatissallad, lite drinkar och tårta! Blev mkt uppskattande, 
Vilket jag är glad över eftersom att jag hållt på att planera det på bästa sätt!
Jag fick en massa gulliga saker av dem
Och helt klart bästa dan på hela sommaren 
Nu ses vi inte förrän den 19/8. 
Tack så mycket för en underbar kväll! 
Julia, Melinda, Carro, Maja och Vilma
Nu lite bilder!  
Det jag fick var: godis, strössel, cola, ett hjärta och ett kort med en underbar dikt  
Tårtan 
 
 
Party is so fun! 
HIIIIHHHAAAA!!!!

Ha en trevlig kväll! 

/ Angelica! 


Ovido - Quiz & Flashcards